jeaanetteee

rubrik..

Publicerad 2010-06-10 17:54:08 i Allmänt,

min fantasi är lika med noll..

började dagen som vanligt med en 1-timmespromenad,
då såg jag en gata som hette majgatan eller majvägen eller nått sånt,
det tyckte jag va kul för jag är ju född i maj, ett majbarn så att säga!
hahaha, min hjärnverksamhet är på max på morgonen :P hahha

dagen har annaars bestått av princip ingenting, fixat iordning lite här hemma, dammsugit och annat roligt!

Lagade lite mat till mej och mamma och nu ska jag vara snäll och ta hand om disken också!
Guud vilken snäll dotter min mamma har :)

nu sitter jag i min säng med min lilla vovve som ligger och och sover,
det är så gulligt för hon rycker jämt massa, hon typ drömmer att hon jagar eller nått, svin kul!
och nu märkte jag att hennes ögon är typ halvt öppna, weird!


i morgon blire upp till jobbet och jobba 7-14
sen stek på balkisen om det är fint väder :)



Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-06-10 20:23:49

men jeanette, vad stolt jag blir att du äntligen uppdaterat igen ! :D jag blir så himla lycklig att jag lyckats uppfostra dig så bra !

Postat av: emma

Publicerad 2010-06-10 20:51:25

Gött!!! =D Låter sköönt de där med att steka på balkisen :D

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-06-11 15:17:54

jaa, martina.. du har gjor ett jävla bra jobb me mej måste jag säga! jag är superstolt!:)



och min lila emma, vart har du gjort av vädret? jag ville ju sola och få lite färg! men så regnar det och härjar :P haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela