jeaanetteee

varför skaffar inte martina sej en blogg?

Publicerad 2010-06-11 15:48:56 i Allmänt,

det har jag funderat över :P

aja, hahha :D

dagen började me lite jobb, hoppa över lunchen och cyklade hem halv 2 i stället, så skönt att få komma hem :)

och så hade ju jag tänkt att jag skulle steka lite nu, men så regnar de! inge kul!

och kvällen blir lugn, mys me familjen..
äta massa kyckling, jag verkligen ÄLSKAR kyckling, helst typ lår eller grilla en hel kyckling,
så underbart gott :)

och i morgon blire först upp och jobba ett pass till 2 sen hem och duscha, martina hämtar upp mej så åker vi hem tikl henne och fixar iordning inför ikväll :)
grillning, små alkoholmängder och utgång :)
låter som en perfekt kväll :D

idag tar ju alla  tredjeklassen på gymnasiet studenten här i karlskoga och degerfors!
Så grattis till alla er !!! :D

tänkte klämma in några bilder från min student förra året :P
















Bästa dagen i hela mitt liv som människa!

Studenten 2009!

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-06-11 20:43:31

Fy fan va vi var bra!!!!! :P hehe Snygga bilder ;P vadå man vill göra allt igen :P ses imörra bruden! då blire att åka av :P mohahah Åh ja varför har inte martina en blogg!?? :S =D

<3<3

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-06-11 20:48:41

hahahahha ! varför ha en egen när ni ger mig så mycket glädje på era ? hahaha ! ni är för sköna brudar ! hahah äre feeeeest imorn eller vafan säger ni ?! utgång för hela fucking slanten ! vi diggar fett i Gottfrid från jobbet imorn nettan ! haha ni är bäst ! <3

Postat av: Magda

Publicerad 2010-06-12 21:25:30

Håller med . Martina borde ta och skaffa sig en blogg :D haha snygga bilder förresten :P

Postat av: martina

Publicerad 2010-06-13 20:37:22

tack för en superrolig natt tillsammans med er brudar ! vad vore livet utan er ?! ni är dm bästa som finns ! tack för att ni alltid finns där :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela