jeaanetteee

900508

Publicerad 2010-03-01 22:39:16 i Allmänt,

Jaaa, nu äre bara 2 månader och några dagar kvar till denna 19-åring fyller 20 :)
Och jag håller på att gå igenom min 30-årskris redan, jag känner mej så gammal helt plötsligt.. Men det skiter jag i nu!! ;)

Jaa, va ska man säga om helgen? Helt jävla underbar!!! jag har nog aldrig varit så onykter i hela mitt liv ;) haha joo, det har ja, men det va ett ta sen:P

I lördas fira ju vi martina som hade fyllt 20, så vi börja me att gå ut å käka, vi blev runt 9 st tror ja..
Helt plötsligt så bestämdes det att jag, martina å fos skulle dela på en vinflaska.. det är typ det äckligaste som finns, men duktig som jag va så drack jag upp hela 3 glas:D
ocg jag kan ju lova att vinflaskan håller va han lovar! hjälp va det snurra till i huvve på oss allihopa tror ja..
Efter middan gick vi till jack, sen blev ingen sen själv igen! alla var helt jävla galna..
Jag hade så jääääääävla roligt!
Och statt vart också jävligt lyckat!
Jag somna fan full, underbart ;)

dagen efter va inte lika underbar! mådde piss hela dagen..
Jag och emma gick ner till max för att äta frulle/lunch, jag fattar inte att folk inte blev rädda när dom såg oss.
Vi såg ut som några jävla zoombis!

AAA, en helt jävla underbart lyckad helg vart det i alla fall :)
Tack allihopa som va där:D

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2010-03-01 23:58:55

Det va verkligen en superrolig kväll med underbart folk :)

Puss

Postat av: emma

Publicerad 2010-03-02 11:15:57

så jäkla underbart var de :D haha ja eller hur att ded inte blev rädda ahaha vi var helt döda ju :P men kul var de :D pusss<3

Postat av: Jennie

Publicerad 2010-03-03 00:32:51

Tack själv för en superlyckad kväll! <3 Har dock inte hunnit lägga ut bilderna från helgen på fb än, så vill du se en titt redan nu så sök på jenniiewestiin på bdb så är det bara & titta! :D

Som sagt en lyckad kväll, o det var kul att träffa alla igen. Det får vi göra om som sagt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela