jeaanetteee

Himmlen är blå, så långt ögat kan nå

Publicerad 2010-03-05 16:32:11 i Allmänt,

Stämmer så jävla bra, inte ett enda jävla moln! så jääääääävla underbart! Och solen lyser som aldrig förr här ute i tråkiga kalledal :)

Det är nått speciellt me fredagar, man får helt tillbaka livslusten, om man nu förlorat den asså ;)
Det har ju inte ja gjort, men jag är i alla fall xtra glad på fredagar :)

De blir en väldigt lugn kväll ikväll, åker in till emma en sväng, går ut och äter, sen så hyr vi en massa filmer och köper massa godis.
mums, mums, mums:D
Är inte ett enda dugg partysugen faktiskt..

Duktig som ja va i dag så har jag varit ute från 1 till 4, så jävla underbart väder !!
Min lilla vovve joinade mej såklart, hon blev så glad.. sprang omkring länge tills hon somnade i mitt knä :)
Sommaren kanske kommer till oss i alla fall, man har ju varit rätt så osäker må ja säga ;)

Jag har även varit så duktig så ja hann me lite fransk manikyr innan jag gick ut, så jävla gött att fixa i ordning naglarna.. jag hatar när dom bara finns där och inte är iordning lixom..
fast det är inte ofta jag fixar iordning mina naglar kan jag säga, bara när jag har tid å lust..

Aja, nu ska jag fixa iordning mej lite, fast bara lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela