jeaanetteee

ledig dag! :)

Publicerad 2010-03-22 18:19:52 i Allmänt,

Jag verkligen älskar att köra bil, det är så roligt!
Sen är min låssaspappa väldigt bra på att lära ut, och jag känner mej väldigt trygg i bilen. Vilket ju är jätte bra :)
Så ja, som ni antagligen förstår så körde jag endel i dag, det går bättre och bättre.
Så nästa vecka så tänkte jag dra till bilskolan och börja me all teori, plugga som en idiot!

Men i alla fall så åkte vi in till stan en sväng, jag gick till Arbetsförmedlingen och sa att jag inte ville vara medlem där längre, känns skönt:)

Sen gick jag bara runt på stan en sväng me mamma och sen så åkte vi hem.

Sen har jag bara tagit det lugnt efter en jobb helg.
Jag kolla på en film om 11 september.
Flight 93 heter den.
Handlar om ett av planen som blev kapat, men passagerarna och besätningen bestämmde sej för att ta tillbaka planet.
Men som ni säkert vet så störtar dom ju i alla fall, men dom räddar det målet(som dom tror va vita huset) i alla fall.
Riktigt modiga människor!
Jag önskar jag vore så modig, men om man hamnar i en sån situation så tänker man nog inte, man bara gör!

Ni får ha en bra tisdag alla! :) 

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2010-03-26 01:09:18

den filmen är riktigt bra :)

puss<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela