jeaanetteee

Måndag var det här!

Publicerad 2010-03-15 11:43:02 i Allmänt,

Min pestiga helg är över, nu är det bara resten kvar ;)

Fredagen var bra, jobba lite på kvällen, sen när jag kom hem blev det solsidan och en halv natts prat me martina:)
Så jävla skönt att bara sitta uppe och prata massa prat helt enkelt :)

På lördan blev det först en timmes promenad me vovven, nicklas å martina..
Sen började vi planera resan som ska ske i slutet på Augusti, vart det blir vet vi inte än, men vi Turkiet vore skönt.. Men det blir ju en sista minuten så vi får se vad som finns :)
Sen blev det ännu mera jobb på kvällen..
när det var avslutat gick jag till emmas boros lght och kolla slutet på melodifestivalen, Jag tyckte ju att Salem Al Fakir skulle vinna, men det tyckte tydligen inte resten av befolkningen, men skitvafansamma !
Självklart blev det ett stort skrattanfall innan jag somna :P

Och i går så lunka jag framochtillbaka på jobbet igen.. 7-16 är underbart att jobba när man är helt slut, men pengarna strömmar in.. det är bra de:D

nepp, nu ska jag hitta på nått skojjigt :)

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2010-03-16 00:33:59

Svar:

Jo visst kan vi ha samtidigt :) skulle va skitkul :)

puss

Postat av: jaag

Publicerad 2010-03-16 14:51:12

jaa, va roligt!! vi ses på jack då den 8:e maj!!:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela