jeaanetteee

söndaaa

Publicerad 2010-03-21 20:35:53 i Allmänt,

Nu har jag just kollat på Twilight för första gången, jag har varit lite skeptisk mot den filmen. Jag trodde inte att den skulle vara någe bra, men tjii fick ja!
Den är ju verkligen jättebra, och jag är totalt nerkärad i Edward!
Men innan jag såg filmen så tyckte jag inte han var någe speciellt, men nu!
jaa, herregud va man kan ändra sig i bland :)

Annars i dag så blev det lite jobb på förmiddagen, 8-11.
Känndes lite onödigt, men lite stålar blir det iallafall!
Btw så körde jag bil hela vägen in till jobbet, gick faktiskt rätt så bra måste jag säga.
Min låssaspappa sa att jag va jätteduktig så jag tror på honom!:D

jaa, och efter jobbet så åkte vi i väg till öret, det blev lite grejer inhandlat.
ett par gymnasikskor
twilight-filmen
ögonskugga från make up stor, faan pissdyr!
läppstift
tröja
2 fina ljuslycktor från indiska
jag tror nog bara att det blev de!

Men det har varit en bra dag.

I morgon ska jag köra in till stan igen.
ska säga till arbetsförmedlinegn att jag inte vill vara medlem där längre.

nu ska jag ner å kolla parlamentet, sen mina vänner blir det:
JOHAN FALK!! :)

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2010-03-22 11:19:57

Johan Falk va riktigt bra :)

Postat av: mee

Publicerad 2010-03-22 13:14:04

hah, ja orkade inte kolla klart, :P

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-22 18:52:07

haha vad var de jag sa att du skulle bli helt kär i filmen ;) i sommar kommer den tredje filmen å den ska jag se på bio då :D

pusss <3

Postat av: mee

Publicerad 2010-03-22 20:47:30

haha jaa! när jag drar till ullis så ska jag köpa den andra filmen så är jag redo för i sommar ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela