jeaanetteee

2 dagar kvar!

Publicerad 2010-05-05 15:09:18 i Allmänt,

Sen är denna 19-åring 20 år!
Men men, nog om de!

I dag har ja varit väldigt duktig, tycker jag själv asså.
Jag började dagen me att ta en promenad i 1 timme kl 8 på morgonen..
Sen har jag tagit hand om disken.. jaa de va nog fan allt :P
Fast jag har varit ute i ett par timmar me min lilla bebis(min hund)
Såå, så jävla duktig va jag ändå inte..

Men jag fick en väldigt fin nyckelring av mamma, jag måste ha en ny till mina husnycklar!
Det var ett silverhjärta med en rosa diamant och så stog det I Love You me rosa text, känner hon mej eller?
fast jag tror iofs att alla vet att jag är helt galen i Rosa!! :)

Nu ska jag ner och kolla på Bröllpsfotografen me mamma :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela