jeaanetteee

20 år och 2 dagar!

Publicerad 2010-05-10 18:49:25 i Allmänt,

Så va den födelsedagen över!
Den vart ju jävligt lyckad!
Alla va fulla och glada, endel lite fullare än andra, men de va ju bara roligt, skratta fick vi ju göra! :)
Fina presenter, underbara vänner, god mat och en hel kyl full av alkohol!
Kan bara sluta med ensak - En av de bästa kvällarna i mitt liv :)
Och bara känslan av att få gå in på Bolaget när man vill, skitgött :P
Så tack allihopa för en så jävla rolig kväll!

Dagen efter va väl lite sådär, inte så jävla bacon som jag trodde jag skulle vara, tack gode gud för det ;)

Men när vi slagit upp våra blå vid 11 så blev de frulle,
sen vart de raka vägen ner till Smedjan där partyt var och städade.
2 timmar tog det, men till slut så vart de så jävla fint i lokalen så vi alla släppte en liten tår:P
neej, det gjorde vi inte.. men jag såg en groda som hade en till liten bebisgroda på ryggen, och den lilla bebisgrodan höll om den stora grodan runt magen, och den va så otroligt söt!

När vi va färdig där så rullade vi in till stan och åt bakismat-pizza ;)
Sen köpte jag och Nicklas lite gött till hockeymatchen på kvällen,
som vi btw van, 5-2

Duktiga är dom, våra små hockey killar :P

Nu ska jag leta reda på nån snygg frisyr som jag ska skaffa mej hade jag tänkt, har hittat ett par stycken, vi får se va de slutar med..
men jag kan säga som så att jag inte ska klippa va mej håret allt för mycket!
men nån cool frilla med lite halvlångt hår ska vi väl hitta :)

Tack, tack, tack och återigen tack för i Lördags mina vänner ! :)

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-05-10 21:17:17

hahaha jaa sjukt bra kväll var det, trots mitt uppförande, fy på mig ! men ska man fira ska man göra det ordentligt ! :) haha. men jag kommer nog te er i morgon, har by the way beställt ett nytt kinesbarn nu, han kommer med nästa´Ellos-katalog. kommer bli så himla bra med lite extra städhjälp här hemma, billigt också ! :) loove!

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-05-10 21:28:51

hahahaha! precis min åsikt!! ;)

åå, äntligen kommer våran lilla kines! men vi får väl skriva på så att han får vara hos oss varannan vecka ! för han är ju min också! :P men vi ses i morgon!!!! :D <3

Postat av: martina

Publicerad 2010-05-10 21:39:32

hahahahaha, jaa men jag har funderat och tror nog det bästa för hans hälsa vore om du & jag INTE separerar utan försöker jobba på vårt äktenskap. för jag menar Tjing-Lee har jobbat så hårt på fabriken i Taiwan och det sista han behöver är två oälskande föräldrar.. men vi får sova på saken, och by the way, jag ficj 30 dagars öppet köp, så håller han inte vad de lovat får vi pengarna tillbaka eller ett nytt playstation i utbyte ! <3

Postat av: jeanettee

Publicerad 2010-05-11 10:16:02

hahahhahaha, hjälp, jag tror jag dör!

men det är nog sant fdet du säger! vi får jobba på vårat äktenskap, vi ska nog komma igenom detta!!!

Men vilken tur att de va öppet köp, då kan vi ju alltid ångra oss om han inte håller :P men vi får hoppas att han är hel och ren, för jag vill ju ha en kinesunge ju!! men vi måste fundera på namnet, Tjing-Lee kan han ju inte heta! han måste ha nått mer orginellt namn, men vi får prata igenom detta när vi ses i eftermiddag ! :P <3

Postat av: Erica

Publicerad 2010-05-11 15:09:47

ni är allt för roliga ni två :)

taack för en superduper rolig kväll! den måste vi verkligen göra om! :D

puss <3

Postat av: mee

Publicerad 2010-05-11 18:47:07

hahaha :)

tack själv erichi! jaa, jag tänkte faktiskt att vi kunde göra om det i soomar! vi hyr smedjan och partar järnet igen! fast vi skippar statt! det börjar bli så jäkla tråkigt :) puss och kram! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela