jeaanetteee

äntligen fredag!

Publicerad 2010-05-28 10:32:50 i Allmänt,

Jag verkligen älskar fredagar, det har jag skrivit förut vet jag:P
men man får alltid en speciell känsla på fredan, att det är helg snart :)

men min fredag består av att först packa massa grejer som vanligt!
Sen vid halv 1 åker jag in till stan och träffar upp martina för att göra henne sällis medans nicklas klipper sej..
Sen vid 4 kallar jobbet på oss..
Jag och martina jobbar nämligen tillsammans ikväll, de händer ju inte allt för ofta!

joo, vi va ju i öret i onsdags, och de blev ju enhel del inhandlat

*en taklampa
*en fönsterlampa
*en papperskorg
*en doftljus som luktar skitgött!
*en lite "luftig" klänning inför sommaren
*en härlig sommarjacka
*en vit sjal
*dust it
*och ett par solglasögon

i morgon drar vi dit igen, bara för att ;)
neej, för att jag verkligen älskar att shoppa..
synd bara att de ska kosta så mycket pengar...
va hrligt de skulle vara om man kunde få en check på 1000000000000 kr!
de önskar jag mej nästä gång jag fyller år :)

Och appråpå ingenting så prata jag lite me min bästa mormor i går me,
och jag sa till henne att jag börjar känna mej gammal..
då sa hon nått klokt, "man blir aldrig gammal jeanette, man blir bara äldre"
de tyckte ja va rätt bra sagt i alla fall :D

nepp hörni, nu ska jag göra mej lite smått iording, och så klart så ska jag ju packa lite till :)

hej så länge!!


Fortfarande Sveriges snyggaste man!




Kommentarer

Postat av: mee

Publicerad 2010-05-28 10:35:52

Grrrrr på joel kinnaman!!

Postat av: martina

Publicerad 2010-05-30 08:50:19

haha shooping så det ryker om skosulorna :) och på fredag bär det av igen :) haha. tack för sällskapet, de va trevligt, och god lövbiff :)

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-05-30 10:16:00

ahha atack själv!! alltid lika trevligt/roligt/sinnes!! ;) ojaaa, på freda bär de va igen!! men nu får jag fanimej inte köpa nått!! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela