jeaanetteee

Dagen före dopparedagen..

Publicerad 2010-05-07 09:47:43 i Allmänt,

så skulle ja sagt om det va julafton i morgon, men nu äre inte så..
Utan i stället så fyller jag 20 jävla år i morgon!
Så jag säger dagen föredopparedagen i alla fall :D

Men dagen till ära(alltså idag) blir rätt skojj!
Ska träffa sara och malin en sväng, värsta myyyyyys!
Sen hem och fixa i ording allt tills i morgon, och jag har redan börjat blåsa ballonger.. så jag har skitont i mina kinder, vrf får mand e när man blåser ballonger? jävligt märkligt!

Men som sagt i morgon, jag kommer inte ha tid eller lust att sitta här i morgon så jag berättar allt nu i stället :)

Vid 10 så åker ja, nicklas, martina och emma till marknaden, ser om vi hittar nått fynd ;)
Sen blire SYSTEMBOLAGET!!!!  Och sen så inhandlas all mat, grillat står det på schemat! :D

Sen äre bara att åka hem och fixa i ordning oss själva alll mat och resten som behöver göras iordning!
Sen kommer alla mina underbara vänner hit och det blir festligt kan man ju säga ;)
Självklart avslutas dagen på Statt! :D

Nu ska jag fortsätta att blåsa ballonger och städa lite här hemma :D

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-07 14:35:29

marknad?

Postat av: Erica

Publicerad 2010-05-07 17:51:18

Det kommer bli så jävla kul imorn :)

jag längtar nästan sönder ju :D

pussssss<3

Postat av: emma

Publicerad 2010-05-09 01:42:58

Tack för en jätte rolig Å trevlig dag/kväll/natt :P Å GRATTIS igen alkis ;P haha 7 påsar vsd de vaa hehe =D vi höres gumman

Pussss <3<3<3

Postat av: martina

Publicerad 2010-05-09 18:09:21

hahahahaha jag stog för er underhållning i alla fall :) men hade sjukt kul, taack för allt ! 2 jäkla timmar o städa undan allt liksom :P haha men fint blev de ! looovee yoouu !

Postat av: meeee

Publicerad 2010-05-10 16:39:06

hahahha eller hur!! men äre 20-årsfest så är det ;)

Jaa tack martina för att du hjälpte mej att städa undan allt! det hade säkert tagit 4 timmar utan dej :P love u to you know ! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela