jeaanetteee

onsdaaaaaaaag

Publicerad 2010-05-19 19:31:29 i Allmänt,

Mamma är min bästa mamma
Min vovve är min bästa vovve
Min storesyster är min bästa storesyster
Min lillebror är min bästa lillebror
Mina kompisar är mina bästa kompisar

Just nu för tillfället känns mit liv helt jävla underbart faktiskt!!



Dagen spenderades med sara och malin på stan, underbart!!
Och denna otroligt härliga värme!
jag blir så glad! jag är fortfarande glad! känns som om jag alltid kommer att vara glad! :D

Och martina, du är min bästa svägerska!
Du tar verkligen fram den absolut störda personen i mig, och de är ju så jävla roligt!
Jag säger bara en sak: Magväskan!! :)


Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-05-19 22:30:38

hahahhaha du är för goo vännen !

"aaah ! här kommer magväskan ! " hahahah så jävla klockren, trodde att jag skulle självdö rakt upp o ner där på bilpovningen ! helt sjukt ! du är en underbar person jeanette och jag finns here by your side you know :) loove you ! by the way, tjing - lee fick en allergi chock förut när jag tryckte ner en nötjävel i halsen på han. han är störd !

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-05-20 10:02:01

hahhaha!! neeej, min älskade tjing-lee.. men men, va ska man göra?



hahaha magväskan i mitt <3! jag tycker att vi ska köpa oss en varsin magväska.. så slipper vi springa runt me dessa andra jädra väskor som ända bara ramlar av ens armar!!

nu köper vi oss en magväska! :D

Postat av: martina

Publicerad 2010-05-21 10:35:06

jag har beställt två stycken, du får en lila och jag får en svart med rosa prickar. tänkta att vi ska ha dom på statt nästa gång ?!

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-05-21 11:17:41

ååå, jaaa!!! vi kommer att vara hetast på statt!

Postat av: martina

Publicerad 2010-05-23 16:56:53

men jag blir lite ledsen för ryktet på stan säger mig at du egentligen inte tkr om magväskor ?! jag fattar nada ?! jag trodde att du & jag hade något ?!

Postat av: jeanettee

Publicerad 2010-05-23 18:54:38

va säger du? är det sant? det stämmer verkligen inte!! magväskor is the shit!! i looooooove magväskor!

Postat av: martina

Publicerad 2010-05-23 21:48:34

jaa och jag känner mig faktiskt LITE ledsen över det, för jag trodde på oss två ! buhu :(

men jeanette christina apell carlstedt (!) när skulle vi ha grillpartajet ? tänkte höra med emma när hon kan, så får vi fan ta det snart en sån här härlig underbar kväll liksom ! vore underbart ! så nu måste vi besgtämma så de blir av. Tjing-Lee fick mer stryk idag förresten, han skulel putsa mna tångalr men höll inte måttet så jag kasta ut han på motorvägen .

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-05-24 10:30:22

bara för att rätta dej lite så hete jag faktiskt jeanette christina carlstedt apell, carlstedt före apel alltså ;)

men men, jag kommar inte i håg vilken vekc ade va? 23 eller 24? men vi kanske kan ta en vecka innan? :) och bara grilla och mysa lixom :) fast me lite alkoholiserat? så tar vi brakpartyt vecka 23 eller 24 :) det tycker jag låter som en skitnajs jävla ide!! :D

R.I.P Tjing-Lee!!

Postat av: martina

Publicerad 2010-05-24 13:47:09

men alltså jag tror inte ens jag är bjude hem till malin :S vilken dag o vecka passar dig annars då ? jaa jag vill ut också, statt lockar. men säg bara ett datum så får vi kirra det.

hoppas han brinner i helvetes varmaste eld. ska beställa ett nytt äckligt barn.

Postat av: mee

Publicerad 2010-05-24 14:09:33

jasså? äru inte? ja kan typ närsomhelst innan vecka 25 :) förutom den 5 då :P

så de är bara att bestämma ett datum så är jag däääääär:D

men helgen efter nästa helg då? funkar de tro?

Postat av: martina

Publicerad 2010-05-25 08:22:50

den 12 :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela