jeaanetteee

22 November

Publicerad 2010-11-22 18:33:54 i Allmänt,

All I want for christmas is you!
Kan vara den bästa jullåten!


 Helgen som va var mysig!
Har inte så mycket att berätta faktiskt. :P

Jag ska köpa nicklas dator för 3500, både dunken, skärmen och allt annat som tillhör :)
Snällt va?!
Bara den där dunken köpte han ju för 4000, najsigt lixom :D
ibland äre bra att ha en teknikkär bror, för då får ju hans gamla grejer!
JAg tror fan han har köpt 3 nya mobiler detta år, rekord eller?

Men i alla fall, de jag skulle säga var att när jag har nicklas dator så ska jag spela sims!
De är så jävla roligt, haha jag älskart! :)

Apråpå vad jag älskar så kommer "all I need is you" högt upp på listan!
Hur bra är inte den låten?
Jag börjr gråta varje gång jag ser videon, jag älskar verkligen den.
Och när man tänker på vad den handlar om!
Sitter i min säng och bara lyssnar och njuter just nu, deras röster passar så bra tillsammans också!


Om någon vill bjuda mej på en resa till Paris uppskattas det!
Bara så ni vet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela