jeaanetteee

första advent

Publicerad 2010-11-28 19:21:28 i Allmänt,

Äntligen är allt på plats!
Alla advetsgrejer är där dom ska vara, och de blir så mysigt!

Vi tog våran första advetsfika för en stund sen, pepparkakor, lussekatter, glögg och julmust! :D
så jääkla gött!

Helgen har bestått av typ bara bra saker :D
I fredags så började jag julpynta eller adventspynta lite, på kvällen blev de idol med ostkrokar, julmust och martina :D

På lördagen fortsatte julpyntet på dagen, och eftermiddagen spenderades i örebro.
Jag köpte Laila Bagge Wahlgrens parfym, You Rock!
Och den lukar så jäkla gott me.
Inte allt för dyr heller, 299 rikstaler.
Totaly värt de lixom :)
Efter Marieberg blev de bio, Due Date, svinrolig!

Sen satt jag och martina uppe halva natten typ och bara prata, så skönt att få ur sig allt man går omkring och tänker på!

Och i dag har vi mest gjort en massa måsten.
Inhandla julklappar, städa, fixa sista adventspyntet, lagat mat och skrattat:D

Nu ska jag slänga mej i soffan och invänta sista avsnittet av ensam mamma söker.

I morgon blire jobb :)

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-11-28 21:17:30

haft en toppenhelg :) och ser mkt fram emot vår dag i öret som vi har framför oss ! jag kände också att det var superskönt at få prata ur sig för annars går man bara o tänker på saker o ting hela tiden. finns här vet du ! :)

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-11-29 13:13:26

jaa, våran tjejdag i örebro från morgon till kväll! ska bli skitroligt! ååå, du e snäll du! finns här för dej med! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela