jeaanetteee

is sleeping!

Publicerad 2010-11-12 23:30:52 i Allmänt,

Halleo gott folk!

Har sörjt att de va elin som fick lämna idol, hade hoppats på att de va linneas tur, men icke!
Men, men, jay och olle är ju vidare!
Hallelujamoment på Jay i dag tycker jag!
De är sjukligt vilken otrolig pipa människan har!

Annars så har min fredag bestått av jobb, tvättabil, handla, handla igen, fika hos martina och idolmys :)

Och nu äntligen ska jag få min efterlängtade sööööööömn!
Som jag har saknat dej!
Men nu så, nu ska jag sova i timmar! :D

Och i morgon ska jag titta om de finns några biljetter kvar tills idol kommer till Karlstad, antingen till på fredagen eller genrepet :)
Tror dock inte de!

Och för er som är sjukt insatta i mitt körkort, så kan jag glatt medela att jag har klarat 4 prov, så nu är det bara några kvar, sen kan jag satsa stenhårt på körningen!
För min deadline är ju som ni vet den 8 maj 2011..
Intressant att se om jag klarar de?! :)

Nepp, nu ska jag slänga mej i sängen!
Godnatt på er, och dröm sött!


tänk, vi var bara 17 år här!
Plötsligt känner jag mig som en gammal kärring!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-11-13 13:54:59

hahaha linnea gör sig bäst på en inrökt miffoklubb i dom skumma kvarteren i Paris innerstad. vm i jazzdiggning var det ja ! usch !

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-11-13 17:43:25

hahaha, håller med till 100 procent! jazzdiggning är en fin sport!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela