jeaanetteee

The helg :)

Publicerad 2010-11-08 13:12:33 i Allmänt,

Lördagen var mysig!
Vi va en snabb sväng på kyrkogården för att lägga dit några kransar och titta på alla fina ljus!
Vi kom fram till att man egentligen ska vara där lite oftare :)

Sen åkte vi hem till martinas systers lägenhet och hade en liten hemmafest på 4 personer,
Vi kan sammanfatta kvällen/natten såhär:
rolig
konstig
spel
kasta flaskor
få flaskor i huvvet
sova
hahah de va en rolig kväll :)

Jag och martina försökte övertyga nicklas och andreas att vi skulle åka till tyskland och köpa lite alkohol,
de gick som de gick!
Men jag vill dit i alla fall :)
Och jag SKA dit!

I går blev de bio, Hämden, inte speciellt bra.
Första gången jag höll p¨å att somna på en biograf..
Eller asså, den va väl bra, men de hände lixom inget!

Och när jag kom hem på kvällen berättade nicklas att hans ena kompis hade voltat och grejer med bilen natten till söndag!
Och läget var stabilt men endå kritiskt!

Usch, tänk att livet kan förändras på bara några sekunder!
Hoppas han blir bra i alla fall!

Slänger in en bild på mej och min partybror på min 20-års dag:)


Jag är glad att jag har min storasyster och min lillebror!
Tänk va livet skulle vara tråkigt utan syskon!

Ni får ursäkta mitt utseende, jag var inte vid mina sinnes fulla bruk! ;)

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-11-10 13:06:24

hahahahahaha skön sammanfattning ! ut och slira med bilen nu människa !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela