jeaanetteee

Höstig Onsdgaskväll=Bonde och Grey's

Publicerad 2010-10-20 18:10:03 i Allmänt,

Har just ätit mammas underbara mat!
Stekt torsk med salt och peppar på och mosig potatis, så jävla gott! :D

Tog en härlig höstpromenad med tina och våra hundar med, promenaden började med att martina fick psykbryt på sin ena hund och den slutade med att jag fick psykbryt på in hund!
varför kan dom bara inte göra som vi säger?
Irriterande!
Vi bestämmde även att måndag blire mariebergdag! :)

Nu ska jag ta en lång och varm dusch, jag fryser sönder snart!

Hejsvej!


Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-10-20 18:40:07

haha inte lätt att vara und i vår närhet ! stackars ! haha men de blev ju måndag istället, bara för att jag knövlar så ! haha ! mysigt !

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-10-21 09:49:14

hahah ja! skrev jag inte måndag? det kanske jag inte gjorde :P men då blire mysmåndag i marieberg!!!

btw så stensomnade annie när vi kom hem :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela