jeaanetteee

Home sweet home!

Publicerad 2010-09-14 15:15:40 i Allmänt,

Nu är jag tillbaka till verkligheten igen!
veckan i Alanya har varit skitbra!
Solat, badat och shoppat, det är väl ungifär va min vecka har bestått av..
Underbart!

Har dock bara sovit 2 timar sen kl 8 i går morse(måndags)
Så är lite sliten just nu, men jag kan ändå inte sova nu..
Känns som att jag kommer somna ovaggad i kväll i alla fall.

Om ni nu sitter och undrar varför jag bara sovit 2 timmar på 2 dygn så är förklaringen följande:
Vi gick upp kl 8 i går morse
Jag somnade kl 22 på kvällen
gick upp kl 24 igen för att ta bussen till flygplatsen
och sen dess har jag inte sovit..
iofs så somnade jag typ en 10:a på flyget, men de va så mkt turbulens just då så jag slog bara huvvet i stolen framför :P

oja, nu är jag hema igen..
Håller på att packa upp lite samtidigt som jag nu har färjat mitt hår mörkbrunt igen :)

Känns skönt, mitt hår va så förstört efter all sol och havssalt!
btw, gissa va många grader vi hade!! fan 47 jävla grader!
hhot, hot hot!!

Och så självklart så bränner jag upp hela knävecken och baklåren, så jävla underbart!
Jag va sängliggandes en hel dag för att jag inte kunnde röra på mej!
Men men, sånt som händer!

Nu ska jag ha myspys kväll me mamma och vovven och kanske nicklas :)

pussehej!



Kommer fler bilder senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela