jeaanetteee

I'm falling for you

Publicerad 2010-09-16 18:48:01 i Allmänt,

Sitter i Nicklas rum och lyssnar på musik.
Han har bättre högtalare än mej, jag har iofs inte ens några högtalare kom jag på nu ;)

Anyway, jag lyssnar på min nya favvolåt med Chester See-Falling for you!
En riktig snyftarlåt om man är på de humöret, annars så är den bara jättefin!

Nu ska jag snart ta tag i all disk som står i köket,
sen blire soffhäng framför Idol.
Roligare jury får man ju leta efter! ;)

I morgon blire staden en snabbis med fors för att besöka min bästa vän(systemet)
köpa present till nickeponken som fyller 19 på söndag
och så ska jag nog passa på att rösta på biblioteket me..

sen hem och göra mej färdig för en riktig födelsefylla tillägnad Malin som fyllt 20 år i veckan!!! :D

neej hörrni, nu står det disk på schemat!

hejsvej!!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-09-16 21:06:01

jag följer med till malin en stund, men tar ju som sagt bil dit.

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-09-16 21:50:08

gött de! :)

Postat av: Becka

Publicerad 2010-09-17 09:51:18

wihoo :D vi ses där

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-09-17 10:17:26

jaa de gör vi becka!!!! kul att du kommer dit, har juinte träffat dej sen pip ju :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela