jeaanetteee

19.49

Publicerad 2011-04-07 19:49:22 i Allmänt,

haha, detta är mitt 4:e inlägg i dag!
Nu börjar jag komma upp i tempo här känner jag ;)

Jo jag ville bara delge er den goda nyheten att jag nu ännu en gån fått ett liten kusin barn!
Dom bara väller in nu tycker jag! :P

I lördags fick Andreas och Sofie en liten Julia :)
Och igår kväll fick Sanna och Micke en liten Lukas :)
Och det roliga är att sanna och sofie är tvillingar,
och fick barn bara med några dagars mellanrum!
Ha! kul va? :P

Och nu till den stora nyheten ;)
eller den näst största då :P
Jag tror jag har hittat den klänning som jag vill ha på syrrans bröllop!
Just i denna sekund så skickas bilderna till henne,
så får hon säga sitt! :P

Här kommer i alla fall en bild :)


Jag tyckte att den va skitfin!! :)
Och militärrosa som jag ville :P


Som ni märkte i det förra inlägget så ska jag börja med en puss i slutet på varje inlägg :)





                                      
                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela