jeaanetteee

härliga dag!

Publicerad 2011-04-19 14:03:03 i Allmänt,

Har just precis stigit ur duschen!
sen har jag storstädat mitt rum och bäddat rent sängen!
Jag kommer fan sova som en guuuud i natt! ;)

Och snart gott folk så är det valborg i gen!
Jag längtar så!
Det kommer nog blir bra tror jag, kul om inte annat! :P

Jag kommer fasen tillochmed ihåg va jag gjorde förra valborg!
Då festade jag, martina, emma och erica som aldrig förr!
Fan asrolig natt! :D

Men i år vill jag faktiskt iväg och kolla på en majbrasa!
För det gjorde vi inte då!
Plus att det är ju så mysigt tycker jag,
om man e me rätt personer ^^,


Nu ska jag kamma håret!
Hej då!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-04-19 19:26:29

hoppas jag är rätt personer :)

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-04-19 20:18:15

du kommer alltid vara rätt personer! :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela