jeaanetteee

sov morgon!

Publicerad 2011-04-08 09:11:11 i Allmänt,

vaknade halv 7 i morse, jävligt ycket sovmorgon om man jämför
med vilken tid jag vaknade i går ;)
Har dock sovit jävligt jobbigt i natt också,
vaknar hela tiden, och tilloch med drömer om hur ont i halsen jag har!

Men i morse fick jag nog!
Jag kom på att tigerbalsam kan vara bra.
Så jag frågade mamma om vi hade nått,
som tur va så hade vi en stor burk!
Så nu har jag kletat in hela jävla halsen med tigerbalsam!

Sen sa mamma att ingefära i vatten kan hjälpa!
å jag kokade upp vatten och hade i lite ingefära, honumg och citron!
Nått äckligare har jag aldrig druckit!
jävlar, de växte i hela käften på mej!

Men de onda försvann faktiskt lite!
så det känns jätteskönt!! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen! :)




                                                                                         

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-04-08 10:21:42

bra med uppdateringar. men är vi verkligen på samma team längre ?!

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-04-08 10:53:52

tack! martina min lilla (smått psykotiska) vän! vi kommer alltid vara på samma team! tills den dan vi dör! <3

Postat av: martina

Publicerad 2011-04-08 12:02:36

haha jag har ansökt om någon fin medicin som tydligen var billig från en baklucka på en blå volvo 740 bakom willys, den kanske kan rå bot på mina djupt rotade problem!

åå det låter kanoinbra, då blir jag glad om vi är team <3<3 min lille vän :)

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-04-08 13:09:52

men va glad jag blir! då kanske du tillslut kan slippa alla dina hjärnspöken och allt va de e! :) och jag hoppas för din egan skull att du är ledig efter löning så vi tar en dag i öret! och avslutar med snörjävel skojävel! :P <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-08 17:43:35

jaa för detta kan en fortgå. jag kan dock intyga att jag börjat med solterapi också. det låter som en jävligt bra ide ! <3

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-04-09 11:40:28

solterapi säger du? funkar de fint eller? visst! en jävligt fucking jävla awesome jävla idé! :)

Postat av: sarah

Publicerad 2011-04-09 11:52:40

hejsan, sovit gott? :)

Postat av: Ida

Publicerad 2011-04-09 12:22:11

Vilken söt blogg du har :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela