jeaanetteee

30 Augusti

Publicerad 2011-08-30 12:12:33 i Allmänt,

Jag har lite tråkigt för tillfället så jag hittade en massa, och då menar jag massa frågor!
Så ni som inte redan känner mej kommer fan veta allt om mej snart ;)



Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: hyffsat bra humör
Favoritgodis: Choklad!!
Är det nåt du absolut inte äter: Sniglar
Kläder just nu: Shorts och linne
Musik just nu: Min otroligt grymma spotifylista
Vad sa du senast: oj, de kommer jag inte håg.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Typ så som Emil i  Lönneberga eller så som Madicken lever. Verkar skitmysigt!
Sommarplaner: Ja, sommaren är ju typ slut nu, så inte många sommarplaner här inte. Men desto fler till hösten :)
Fisk eller badkruka: Nu för tiden är jag badkruka!
Saft eller alkohol: Jag tror alkoholen vinner här. Men saft e ju också gott ibland :)
Hur många kuddar sover du med: 3 stycken.
Favoritväder: Sommar och sol är ju det härligaste, men hösten har också sin charm!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En mobil, så jag kan ringa efter hjälp, mat och en kompis

Spelar du nåt instrument:
nej
Morgon- eller nattmänniska: Lite både och faktiskt
Sparare eller slösare: båda här med..
Bästa film: Oj, det vet jag inte.. det finns ju endel..
Tror på liv på andra planeter: ja, det finns det säkert..
Kommer du ihåg din första kärlek: Absolut
Älskar du henne/honom fortfarande: haha, nej inte direkt!
Har du några homosexuella vänner: Nej, det tror jag inte.. Men jag skulle vilja ha en bögkompis, dom verkar så härliga på nått vis :)
Tror du på mirakel: Självklart finns det mirakel!!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, oftast. Men det finns dom dagaran man har en väldigt kort stubin!
Ser du på kärleken som ett misstag: nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: hmm, 2 eller 3 känner jag är lagom!
Bio eller promenad: jag vet inte.. Men jag går ju oftare en promenad än går på bio..
Är du kittlig: Inte så mycket nu längre! men när jag va liten va jag skitkittlig under fötterna!
Snarkar du? Ibland tror jag.. tydligen så pratar och mummlar jag som bara den också ;)
Stjärntecken? Oxe
Rädd för insekter? Kanske inte så rädd, men dom e äckliga som fan!
Äckligaste insekten: typ spindlar. Fast ormar är ju värre, men de är ju iofs ingen insekt..

Största svaghet:
jaa, jag vet faktiskt inte..
Det här är jag bra på: Spendera pengar!!!
Bästa bok? Jag läser inga böcker.. Men Sandor Slash Ida va bra kommer jag i håg. Den fick vi läsa i skolan.. 
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Att kunna göra folk friska om dom va sjuka.
Vad vill du jobba som? Nått inom vården tror jag.. Men jag vet inte än vad jag vill bli när jag blir stor..
Chips, morötter eller godis? Ingår choklad i godis? i så fall godis :)
Pizza eller hamburgare? Gillar inte pizza så värst, då burgare får de bli..
Skriver du dagbok? Nja, räknas blogg som dagbok?
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag funderar på att tatuera mej i nacken. Och sen vill jag ha en liten miniuttöjning i nått öra. Fast jag vet inte om jag vågar ;) Sen är jag sjukt sugen på att pierca tungan :)
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Oftast stökigt..

Gungar du på stolen? ibland faktiskt :P
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Jag skulle gärna vilka göra det, men jag är nog för feg!!!
Vilken hand håller du gaffeln i ? Om jag äter med kniv & gaffel så har jag gaffeln i vänster, om jag bara äter med gaffeln så har jag den i höger..
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? oftast
Gillar du att sjunga? Ja, speciellt i duschen :)
Anser du att du är stark? Inte speciellt..
Brukar du sola? ja, fast bara utomhus. Aldrig i solarium.. jag skulle få cellskräck!

Vad gör du om du får hicka? Blir irriterad..
Röker du? Det har hänt tyvärr..
Snusar du? Det har tyvärr också hänt..
Använder du knark? nej, klar jag inte gör..
Kaffe, te eller inget? Ibland dricker jag kaffe, men inte varje dag som dom flesta. Och te dricker jag typ 3 ggr om året kanske ..
Har du en besatthet? Nej, det tror jag inte ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela