jeaanetteee

21 December

Publicerad 2011-12-21 12:10:50 i Allmänt,

Med bara några dagar kvar till jul så börjar jag bli förkyld!
Det är väl toppen?
Men det skiter jag i!
Jag ska fira jul och jobba ändå :)

I dag har jag fixat och trixat lite här hemma tills på lördag!
Nu ska jag snart äta lite lunch, sen mot duschen.
Sen mina vänner blire jobb igen.
Jobbar 6 dar den här veckan..
Känns som att jag kommer få en riktigt bra lön i januari.
Och de tackar man ju inte direkt nej till :)

Sen har jag fått både mejl och sms från
ett bemaningsföretag i Norge.
Dom undrar om jag e sugen på att jobba där i sommar.
Och de kan jag ju erkänna att jag verkligen är!
Man kan ju alltid prova, eller hur?

Ja, vi får se vad jag bestämmer mej för! :)

I morgon blire mys på stan med mina finfina vänner! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela