jeaanetteee

26 December

Publicerad 2011-12-26 18:43:48 i Allmänt,

Hade en jättemysig jul!
God mat, bästa sällskapet och underbara julklappar :)
Tyvärr va jag tvungen att jobba mellan 16 och 21.
Så jag missade ju både tomten och när barnen öppnade julkapparna.
De va lite tråkigt, men är man vuxen så är man ;)


Och i går åkte dom hem, funderar på att åka till bea nån vecka när Tommy jobbar eftermiddag så jag kan få umgås lite med henne och hjälpa till med barnen :)
Ja, vi får se vad jag gör, de blir ju ändå inte mycket jobb i Januari så :P

Nu är i alla fall min jobbhelg slut, så i morgon ska jag få sova ut!!!!!

I julklapp fick jag bland annat, smink, skor, pengar, biobiljett, glee säsong 2 och en jättefin
lite prydnadsnalle i glas av martina!
Där stog det som en liten dikt om vilken fin vän ja va.
Då börja jag nästan böla lite :P
De va så fint! :D
Tack vännen!! ♥

Bjuder på lite få bilder också :)












Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-12-27 13:12:45

nämen vad söt du är :) <3 haslbandet jag fick var också superduper fint ! <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela