jeaanetteee

29 December

Publicerad 2011-12-29 17:35:39 i Allmänt,

Har spenderat falva dagen i Örebro i dag!
Dåligt med kläder, men men hitta lite annat i stället :)
Och nu står även champageflaskan på kylning tills på lördag!
Jag är taggad!! :D
Och nicklas köpte fyrverkerier, fint :D

Nu håller jag på att laga lite mat sen ska jag nog slå på en rulle :)
I morgon blire jobb 7-13.30 sen tar jag Jeanette helg :D


50% på Ur&penn :)


Hur glad blir man inte när man möts av detta paket när man
kommer hem?
Till råga på allt hade glömt vilka filmer jag beställt :P

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2011-12-29 19:40:38

Ska ni smälla hos oss? :P

Va fina smyckena va :D

Åhh va jag längtar till lördag :D

<3<3<3<3<3

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-12-29 19:45:48

ja, nicklas och andreas ska smälla :P men vi sk aner å titta på alla fina fyrverkerier :) tack, visst va dom fina!! :D så jävla kul ska de bli!! <3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela