jeaanetteee

4 December

Publicerad 2011-12-04 18:33:08 i Allmänt,

 

 
Ska inte barn få vara barn eller?
Hur fan kan barn vara så jävla elaka mot andra?
Va fan håller de på med?
Förstår dom inte hur illa dom faktiskt gör dom?
De e så sjukt, jag blir så förbannad!
Det är inte rätt att man ska behöva vara rädd, ledsen och tänka
på självmord när man e så jävla liten!
Då ska man leka och vara glad, inget i världen kan stoppa en.
Men så finns det dom här människorna som tror att dom är bättre
än andra, och trycker ner folk så jävla mycket i skiten.
Så mycket att endel inte ens orkar bry sig om att kravla sig upp igen.
Jag förstår verkligen inte?
Hur kan man vara så hjärtlös?
Men jag blir glad när jag ser att de finns så starka barn!
Jag hejjar på dej Jonah!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-12-04 22:02:03

fy faan säger jag bara. det här var bland det absolut värsta jag sett. hela hjärtat slets isär. det gjorde ont ända in i själen.

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-12-05 13:46:58

ja jävlar! jag grät tillochmed ens kvätt när jag såg de här! Jävla snorungar som inte kan lämna andra barn ifred!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela