jeaanetteee

FREDAG!!!!

Publicerad 2011-02-18 10:13:49 i Allmänt,

Äntligen äre fredag igen, vilket innebär att det i morgon är lördag.
Vilket innebär fest! :)
Love it, love it, LOVE IT!

När mamma var hos bea nu i veckan så sov jag i mammas 90-säng med vovvisen!
Och där sov jag i 3 dagar!
Ni förstår att annie gillar inte att sova i andra sängar, hon kan bara sova i mammas säng, och jag ville inte lämna henne alldeles ensam i vardagsrummet!
Så då bestämmde jag mej för att sova i mammas säng med henne!
Men i alla fall, det jag skulle säga är att när jag då igår skulle sova i men egna säng som är 120 så känndes det som världens största säng!
Underbart! haha :)
Jaa, där har ni lite behövlig info! ;)

Nu ska jag göra mej iording och invänta martina!
För en gång skull ska vi ner på stan här i karlskoga, det händer inte allt för ofta!

Och med det sagt så drar jag  mej tillbaka!


Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-02-18 15:27:49

kan du sluta var så jävla otrvlig mot mig ?! hänga ut mig sähär precis som om jag vore mindre värd en en fryst kycklingfile från eldorados lager i oslo!!! jävligt jobbigt.

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-02-18 15:31:24

tyst med dej! jag har i alla fall sökt vård nu för dej och sina utbrott på gubbar i kostymer! hjälpen e på väg! håll ut min vän!

Postat av: martina

Publicerad 2011-02-18 17:02:58

alltså om vi ska slåss om detta så förvänta dig en match du bara kunnat drömma om !!!!!!! jag är redo för fight nu !!

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-02-18 17:59:57

Nu? alltå jag har egentligen inte tid nu! kan vi ta det i morgon i stället när jag kommit hem till dej? vi kanske får en 10 över.. då kan vi ju slåss! men helst innan jag sminkat mej.. man vill ju inte gärna förstöra mejket lixom!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela