jeaanetteee

jobbiga jävla teori!

Publicerad 2011-02-24 22:19:01 i Allmänt,

nu har jag varit på körskolan 4 dagar den här veckan!
Självklart kör vi lite i morgon också!
Direkt efter jobbet drar vi dit!
Sen luncha med emma :)
Mys!

Men hur jävla frustrerande är det inte när man sitter där och bara har några prov kvar..
Men man får bara 61 eller 62 på varje jävla prov!
Man ska ha 63 lixom!
Sjukligt jävla irriterande!

Aaa, men de e bara att köra lixom.. nån jävla gång ska jag väl klara skiten!

Hopp i galoppen!
Har jobbar nu på kvällen, tog en uppfriskande promenad hem alldeles själv i mörkret!
För er som inte vet så är jag skit mörkrädd!
Så då tycker jag att det är bra gjort av mej att gå så långt i mörker helt själv :)

Nu har ja just duschat lite snabbt, så nu tänkte jag lägga mej och sova så jag orkar upp i morgon till jobbet! :P

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela