jeaanetteee

Nu blev de natten!

Publicerad 2011-02-03 23:10:33 i Allmänt,

Som vanligt när jag sitter här på kvällen så e jag pisstrött!
Men de finns botemedel, vilket jag ska använda snart ;)

I alla fall så jobbade jag fram till klockan 16.00 prick!
Sen mötte jag upp emma på maxi och inhandlade ingredienser till cheesecake som vi ska äta i morgon :)
Sen kolla vi på en 100 avsnitt av OC!

Tro de eller ej, men idag fick jag mitt simsspel.
Men man va ju tvungen att köpa ett annat innan, så nu är de beställt så då kommer väl den om några dagar!
Sen har jag att göra! :P haha

Sen har jag även bokat in måndag, tisdag och onsdag med syrran!
Ska bli gott att komma iväg till henne några dagar!
Så ska jag ligga och mysa med min lilla adam! :)
så blire antagligen sthlm om leah är frisk! gillar :D

Nu ni, mina nära och onära!
Nu ska Jeanette sova en stund!
I morgon blire körskolan och sen städning.. hmm inte så roligt! :P

God natt!

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-02-05 00:54:27

OC!!!!! Is tha Shit! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela