jeaanetteee

Så var Söndagen här igen!

Publicerad 2011-02-06 17:14:39 i Allmänt,

Haha, min helg va skitbra fan!
Eller ja, på fredan hände de väl inte så mycket.. vi kolla på psalm 21, skrek och hade oss!:P hah

På lördan jobbade jag en sväng till halv 11, sen hem och fixa och trixa!
Sen möta upp flickorna på boda borg där vi blev fast i några timmar!
Från halv 3 till klockan 7. men tiden gick fan skitsnabbt..
Vi gjorde upp 2 lag.
Jag, fors och martina i ena. och becka, sara erisa och malin i det andra..
Ocj kors i taket så fick vi faktiskt ihop hela 5 stämplar! bra kämpat lixom!

Men de fanns ju en bana där som hette typ spökhuset eller nått, vi gick dn säkert 100 gånger innan vi fatta hur vi skulle ta oss vidare..
Och utanför så stog de 3 tjejer från kristinehamn som inte heller fatta nått av den banan, så då var vi snälla och hjälpte dom! :P
Haha, dock kom vi ju inte långt men, men ;)

Sen hjälpte vi dom med några andra banor också! :)


Efter boda borg blev snabbt hem och in i ducjhen för att sen möta upp hela gänget+emmelie på katrinedalskrogen!
Vilket var hur jävla kul som helst!
Skitmysigt verkligen ! :)

Och i dag när jag vaknade hade ju sjukt ont i kroppen!
Hjälp!
Snaka om träningsverk..

Nu ska jag äta middag snart tror jag.. sen blire solsidan och time out! :D


I morgon blire jobb till halv 11 igen.. sen drar jag till syrran tills på fredag!! :d

Pusshej!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-02-14 10:09:23

nu är jag hemma igen , visst har du saknat mig ?!:D

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-02-15 14:05:15

haha klart jag har!! :)

Postat av: Johnnytirill

Publicerad 2012-01-13 10:23:23

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela