jeaanetteee

Sorry!!!!

Publicerad 2011-02-15 18:36:42 i Allmänt,

Nu var det länge sen jag var här!
Men jag va ju som ni vet hos syrran hela förra veckan, och då blev de inte mycket data för min del kan jag säga!
Mest tagit hand om barnen, men umgåtts så mycket med min storasyster.
Så som bara systrar kan göra! ;)
Det har varit så härligt.
Eftersom att vi bor så långt bort från varann så blire de ju inte ofta..
Men de va så mysigt!

Och på torsdagskvällen när dom små hade somnat öppna vi lite cider!
Vi satt där och drack och pratade!
Och jag höll på att skratta på mej till Sveriges värsta bilförare!
haha herre guuuud!

På fredan for vi hem hit till kalleskoga!
Vi hade en mamma och syskonhelg!
De tror jag mamma uppskattade att få ha alla sina 3 barn på samma ställe en hel helg.
Det gjorde i alla fall jag!

På lördan åkte vi in till Marieberg.
Mamma handla upp hela stället!!
Jag och bea letade kläder till mig inför bröllopet!
Jag hittade 2 klänningar jag ska välja mellan! :D

Och appropå bröllp så va de de enda som bea tjatade om hela veckan!
Men de va kul att höra!
Hon berätta tillochmed saker som hon egentligen inte fick berätta!
Men jag förstår att hon inte kan vara tyst ;)
haha

Men, men!
Just nu e mamma hos syrran så jag e hundvakt!
Så idag har jag haft att göra må jag säga!

Men jag tog några timmar ledigt för att åka till frisören med martina och fixa till håret!
Känns skitbra att få bort utväxten och dom slitna topparna! :D

Nu ska jag slå mej ner vid tv:n!
Hej på er!!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-02-15 18:43:00

jag har härmed sagt vad jag ville säga. tack för mig.

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-02-15 18:49:43

vsg!

Postat av: martina

Publicerad 2011-02-16 15:36:17

de vore ju jävligt dumt att uppdatera

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-02-16 16:45:26

typ

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela