jeaanetteee

Tisdag?

Publicerad 2011-02-22 19:21:33 i Allmänt,

Jag e så sjukt dagvill så de är inte sant!
Ändå jobbar jag rätt mycket den här veckn.
Hmm, konstigt! :P

Just nu lyssnar jag på ingen sommar utan reggae!
Sommar så bara de skriker om de :)
apropå de, så vill jag gärna ha sommar nu!
Jag längtar sönder mej..
Jag känner på mej att den här somaren kommer bli jättebra!
Jag vet inte varför, utan bara en härlig känsla jag har i hela kroppen :)
Och det känns jätte bra :D

Dagen har gått åt till att fixa en jätteviktig sak!
Så nu är det klart, och det känns skööööööönt!
Ett helt berg lossna från hjärtat!

Sen blev de körskolan med emma!

I morgon blire körskolan igen om det inte blir jobb :P

Jag tror jag fått fnatt på markoolio!
Jag kan inte sluta lyssna på han!
Men han e ju så härlig!
:)

Aja! nu sk ajag göra nått annat!

Puss på er!
Jag e så glad!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela