jeaanetteee

10 saker du inte visste om mig.

Publicerad 2011-01-06 13:44:36 i Allmänt,

okeej, nu ska jag komma på 10 saker du inte visste om mej.
hmm, aa!


1. Jag verkligen älskar att köpa tavlor och väggord. Alltså Carpe diem och sånna ord!

2. Min absoluta favoritfilm är "Raise your voice".

3. Jag hatar att gråta till filmer, men jag gör det ofta ändå! ;)

4. Jag tycker inte om att titta på Titanic eftersom att jag gråter så i slutet. Och för att han dör och hon överlever!

5. Jag har bara 1 mor/farförälder kvar. Både min bilogiska farmor, farfar och morfar e döda.
Nu har jag bara mormor kvar. Tyvärr fick jag ju aldrig träffa min biologiska morfar eftersom han dog(ramlade över bord) när mamma var liten.
Så morfar som jag har nu har ju alltid varit min morfar!
Och sen har jag ju johns föräldrar som jag kallar för farmor och farfar. För dom har ju lixom nästan alltid funnits där. och dom bor ju även här i Kga, och farmor har jag ju umgåtts med rätt mycket :D
Så egentligen har jag både mormor och morfar och farmor och farfar! :D

6. Jag och mina kompisar hade fest hos farmor en gång, när hon var hemma! skitkul :)

7. En gång när jag var liten så stog jag på en parkering med mamma, vi skulle åka i väg någonstan. Då kommer det en traktor, och jag blir skiträdd och börjar springa och snubblar så jag faller och slår i min mun.
Min ena tand dog då och blev typ beige. men den stt kvar i munnen :P

8. Och apropå tänder så fick jag en tand utslagen under en basket match. som tur va så var det bara en mjölktand ;)

9. Mina föräldrar hade 3 namnförslag åt mej innan ja va född.
Vikoria, Nathalie eller Jeanette.
Dom valde Jeanette för mamma har alltid tyckt om det namnet.
Det fanns nämligen en i mammas klass när hon var lite som hette Jeanette, hon var väldigt elak.
Men mamma gillade namnet ;)

10. Min gudmor dog för ett par år sen av en hjärnblödning.


såå, kanske inte så jävla spännande saker att veta. Men det är inte lätt att komma på saker som inget vet :P
Nu ska jag nog orda mej lite lunch tror jag :)


Mmmmmmmm

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-01-06 22:15:31

vad skönt och veta att man är döpt efter någon som är lika snäll som ondskan själv :) haha

Postat av: martina

Publicerad 2011-01-06 22:16:25

skönt att veta att man är döpt efter ondskan själv :) haha

Postat av: martina

Publicerad 2011-01-06 22:18:43

oj båda kommentarerna blev skickade :D haha blev nått fel vid första men jaja :)

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-01-07 10:13:06

hahah precis!! tur att bara lite ondska hängde med namnet ;)

Postat av: martina

Publicerad 2011-01-07 10:16:38

haha jaa jag menar det, det kanske bor en liten djävul i dig ?! :)

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-01-07 14:19:34

hahah de vet man aldrig!!! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela