jeaanetteee

2 Januari 2011

Publicerad 2011-01-02 14:11:26 i Allmänt,

Som ni alla nu vet så är det ju nytt år!
Och vad passar inte bättre än en sumering av 2010?
Jag har inget bättre för mej så! :P haha


Jag och emma provade på att flytta hemifrån i 1 vecka, vilket faktiskt gick jätte bra :)


Fröken Bjuhr fyllde 20 år!!


Fröken Carlstedt(alltså jag;) fyllde systemålder också!


Emma fyllde också 20 år! fan alla fyllde 20!! ;)



De va sommar och de blev stockholm!!


De blev midsommar, eftersom att vi jobbade så fira vi lite i förskott!


Ålandskryssningar, gånger 2!


Adam föddes och jag blev gudmor!


Kräftskiva!!



Putte I Parken!


De blev höst och kallt, de blev en tripp till Turkiet!


Det blev jul


Och till sist blev de nyår!


Jag har säkert glömt en massa! men jag har i alla fall fått med en hel del!

Nu ska jag ficka på mammas goda nybakta chokladcupcakes med choklad glasyr på!
mmmmmmm, choklad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela