jeaanetteee

i'm in loooooooove

Publicerad 2011-01-25 16:13:24 i Allmänt,

Sant, så jävla sant!
Ni vet Daniel Adams-Ray?(hoppas ni vet vem de är i alla fall!)
Hans dunderhit gubben i lådan går ju inte att undvika, så jag kom på den finurliga idén att han antagligen
har fler hits gömda någonstans!
Jag kolla in han på spotify och nu e jag hoocked!
han e så bra!!!
Jag e typ så glad att han ska på pip! :D

Som vanligt blev de en promenad med martina och hundarna mitt i skogen, hundarna va så glada! :)
Vi fick även sällskap av 3 rådjur och en iller eller nått..
De va i alla fall nått litet svart men lång svans som spran över vägen!

Men de va så gott, så blir man sådär gosigt röd om kinderna sen ;) haha


Ni är i alla fall pizzadegen snart färdig..
Allt är såklart hemmagjort.
Pizzadegen, tomatsåsen och hela jävla pizzan!
Alá Morsan ;)



Oskar Linnros och Daniel Adams-Ray
Hetast i Sverige just nu!!

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-01-25 23:24:15

Har du inte lyssnat på hans skiva? Men jeanette!! hehe nerrå men lilla lady å förlåt att jag aldrig sagt förlåt e såå bra =)

Postat av: martina

Publicerad 2011-01-26 11:29:05

du är ett rådjur

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-01-26 13:26:47

den låten e såååååå bra!!! i'm so in love!!



martina, du e en struts!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela