jeaanetteee

kom på en ny sak..

Publicerad 2011-01-03 19:48:56 i Allmänt,

Jo, jag kom på att jag tar nr 2 och 3 i dag med, så går det ut jämt med månaden.
Så tar vi samma nummer som det är datum, smart va? ;)

Min första kärlek:
Första gången jag blev kär var jag nog 7 eller 8 år tror jag.
Det var i alla fall i en kille som hette David, och han var nått år äldre än mig!
Men vi gick i alla fall i samma klass, det var ju på den tiden det var både 1:or, 2:or och 3:or i samma klass!
Men i alla fall, jag va ju såklart inte den enda i klassen som va jättekär i honom, utan säkert 50% av alla flickor va ju de! ;)
Men han tittade inte åt mitt håll, för jag va ju bara en liten skitunge i hans ögon.
Så jag fick vara hemligt kär i han, och sen prata en massa med sina tjejkompisar som man gjorde på den tiden vet ni ;)
Men efter sommaren så bytte han ju klass, han hamna i mellanstadiet.
Och jag glömde bort honom tills nu när jag fick  sitta och fundera ut vem min första kärlek var.
Vilket var han, David :)
haha

Mina föräldrar:
Vi börjar med min mamma då.
Hon heter Karin och är 52 eller 53, shit jag vet inte!
Vilken usel dotter jag är! ;)
Men i alla fall, hon är född i Huddinge och växte upp i Salem, vilket ligger lite utanför Södertälje.
Hon är äldst i syskonskaran och har 2 yngre systrar. Monica och Annika.
Ja, vad kan man mer berätta? hon jobbade inom posten ganska länge.
Hon har 3 barn, Beatrice, Jeanette och Nicklas!
Hon älskar hundar!

Min biologiska pappa bor i Borås.
Honom har jag ingen som helst kontakt med.

Min låtsaspappa heter John, och han har funnits i mitt liv sen jag var 5 eller 6 år.
Är från karlskoga och bor i karlskoga.
Och har 3 bröder.

Jaa, de va väl de hela!
I morgon får ni svar på fråga nr 4!
Vilket jag inte kommer i håg va de var för någon fråga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela