jeaanetteee

Min bästa vän!

Publicerad 2011-01-07 15:20:52 i Allmänt,

Ja är glad.
Vi är inte bästisar som man va i småskolan ni vet ;)
Men vi är nära vänner!
Jag vet att hon finns där för mej, jag kan prata med henne om typ allt!
Vi satt uppe till 2 en gång på natten och bara prata!
Hon förstår mej lixom :)
Och med hennes knäppa humör och saker hon har för sej ibland så får hon mej jämt på bra humör!
Och jag förstår inte att det jämt ska hända massa skruvade saker när vi gör nått! :)

Vi blir osams i bland, mest om småsaker!
Men de dröjer inte länge förens man är sams igen!

Jag är i alla fall jätte glad att du e min vän Martina!
Töntigt eller inte. Men du e min bästaste vän!
Och jag hoppas vi sitter där i varsin gungstol som 90-åringar och tittar tillbaka på vårt liv!
Vi kommer ju äga hemmet! ;) haha


Fiiiiin fest med äkta champange! ;)


i en bil, hmm självklart ;)





Love You! <3

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-01-07 15:48:05

nej men gud va glad jag bir ! du ska veta jeanette att du är min absolut bästa vän genom alla tider. vi har så många sidor som vi kan väga upp mot varandras så allt blir bara så jäkla perfekt ! du är en helt underbar människa och jag älskar dig min vän ! <3 jag kommer alltid finnas som en trogen följeslagare, det kandu skriva upp ! du är helt enkelt bäst i världen ! <3<3

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-01-07 16:50:22

ooooo, jag blir så glad!! vi e bäst helt enkelt! Jag skriver upp i min almanacka att vi e vänner livet ut!!!! :D <3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela