jeaanetteee

Mina syskon

Publicerad 2011-01-11 10:15:40 i Allmänt,

God morgon, god morgon allihopa!!

nu ska ni få höra nått!
Jag vaknade vid kvart över 8 i dag, bra va? ;)
Men jag gick inte upp förens 9, sängen va ju så mysig i morse!
Sen blev de en good frukost.
Mamma hade köpt skitgoa frallor!
Jag älskar frallor :)
Så de va gott!
Och nu har jag precis hoppat ur duschen och sitter och tittar på nyhetsmorgon!
Några vuxenpoäng till mig där! ;)


Ahaaaa, nu tänkte jag väl då berätta lite om mina syskon då :)
Vi börjar väl då med min storasyster!

Beatrice!
Min storasyster heter då Beatrice, man alla säger Bea :P
Hon är precis 10 år äldre än mej, alltså 30!
Hon va min stora idol när jag va liten, och jag tyckte de va så coolt när jag följa med henne och hennes kompisar.
Vilket dock inte va så ofta, men ibland så :)
Hon bor i Södertälje(skittråkigt) med sin sambo Tommy och deras 2 barn Leah och Adam!
Jag och Nicklas är gudföräldrar till Adam :)
Jag hatar att vi inte bor i samma stad!
Det suuuuuger!!
Men de e ju tur att de finns telefon och facebook ;)
Min syster e i alla fall den bästa och jag älskar henne! <3



Nicklas!
Ja, min lillebror heter då Nicklas och är 1 år yngre än mej, alltså 19 år :)
Vi står varann rätt nära, de har vi ju inte alltid gjort.
När vi va små så bråkade vi ju rejält mycket!
Men ju äldre vi blev ju bättre "kompisar" blev vi!
Han är tillsammas med Martina, som ni kommer i håg så e ju hon min bästa vän!
Så vi 3 hänger i hop hela tiden!
Eftersom alla 3 känner varann så kommer vi så bra överens också! ;)
Ja, vad ska man mer berätta? han jobbar på kyrgogården i stan och han älskar att spela cs :P
Men han är den bästa lillebror man kan ha, och självklart älskar jag honom! <3

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-01-11 10:49:03

nej men nisse ser ju lite ut som killingen på bilden :D du är också min bästaste vän :D

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-01-11 18:52:56

de e ju han som e killingen! killen bredvid mej vet jag inte vem de e ;) haha bästisar i hela vida världen! ;) haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela