jeaanetteee

nuuu

Publicerad 2011-01-12 16:17:12 i Allmänt,

nu äre jag som hoppar in i duschen!
När min bror som inte är den snabbaste kniven i stället direkt är färdigduschad!

i dag har vi haft en späckad dag!
Först hem till tina och packade nr hennes hus i en väska inför täljeresan :)
Sen for vi till lunedet där vi gick med hundarna, dock va de inte plogat och jävligt halt!
Och när jag säger jävligt halt så menar jag verkligen jääävligt halt!!!

Sen åkte vi hem hit och åt lunch, sen ner på stan en sväng och fyndade lite tills i morgon :)
Och nu är vi hemma igen.

Och när jag har duschat färdigt så ska vi göra ris och korvsås som de heter enligt martina :P

Bjuder på en bild från nyår!


Nu blir duschen! heeej!!!

Kommentarer

Postat av: tinis

Publicerad 2011-01-12 16:26:23

alltså när vi diskuterar fullspäckat kan jag tycka att du drar mina färdigheter över en kant? det känns liksom som om att jag skulle vara ´mindre värd än alla andra ? och dessutom ramlade kundkorgarna av sig själva, tror nämligen att det var gamel kung karl adolf som spökar för att ätnligen finna frid i frysdisken.

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-01-12 16:29:59

oo, herre min gud! lilla vännen, jag har länge funderat på det här men nu måste jag säga det rakt ut! du behöver vård!! vafan menar du med att jag drar dina färdigheter över en kant? hjälp säger jag bara! du e typ en fara för allänheten!

Men jag måste nog hålla med dej om korgarna! de var antagligen karl adolfs fel! må han vila i frid i frysdisken!!

Postat av: martina

Publicerad 2011-01-12 21:15:48

men då kan jag säga att jag aldrig under några omständigheter skulle äta otinad tupp

Postat av: martina

Publicerad 2011-01-12 21:17:56

men då kan jag säga att jag aldrig under några omständigheter skulle äta otinad tupp

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-01-16 09:39:54

vad är nummret till närmsta psykakut?!

Postat av: martina

Publicerad 2011-01-16 09:55:55

gula sidorna

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-01-16 14:06:10

tack och bock!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela