jeaanetteee

sjukt irriterande

Publicerad 2011-01-07 19:13:26 i Allmänt,

Vet ni vad jag stör mej på så sjukligt mycket?
Svenska människor som har flyttat till usa, och pratar svengelska!

Dom säger ett par svenska ord och slänger in lite engelska här och var!
Och bryter sådär skitfult på svenska!
Jag menar, om man har bott i sverige i typ 25 år och sen flyttar till USA i 1 år så glömmer man inte svenskan!

Och varför blev jag så irriterad just i dag då?
Jo jag kollade på efter 10 i morse och då var hon Mini någnting där.
Och hon pratade just så!
Jag höll på att bli galen!
De e ju så töntigt!!
Men sen var ola i rutan helt plötsligt, då blev jag glad igen!

Aja, ville bara få de ur mej! :P

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-01-08 15:33:40

som alla plastiga hollywoodfruar. haha skrattretande. man behöver inte göra sig dummare än man redan är !

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-01-09 02:00:23

haha precis! såg nu agnes-nicole skulle spela in en låt? det lät förjävligt!!!!!!!!!!!! mwn ingen våga säga de till henne!

men i alla fall, skippa svengelskan och håller enbart till svenska eller engelska.. blanda förfan inte!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela