jeaanetteee

vad har jag ätit i dag?

Publicerad 2011-01-16 21:49:23 i Allmänt,

jaa de e frågan :P

Jag startade dagen med ett glas apelsin juice och en hård macka.
Till lunch/middag blev de kinamat och sen åt jag lite choklad och några riskakor :)
Och nu på kvällen drack jag ett glad daimoboy och åt en banan :)
Muuuuuuums! :D


För övrigt så börjar mitt nya liv i morgon!
Nu e de slut på julledigheten och därmed slut på detta godisätande!
Inge mer godis, dricka, snabbmat!
Nyttig mat och jag ska lära mej att dricka loka/ramlösa i stället för dricka!
De tycker jag e bra!
Och sen lite träning på de hela! ;)


sen har brodern min köpt en ny dator så jag har nu hans gamla :)
Känns bra!
Dock har jag ju nu 2 datorer.
! stationär och en bärbar!
Men jag är för fäst vid min lilla ögonsten för att sälja den, så hon får hänga kvar i alla fall :)


Nu ska jag se om de finns nått trevligt att titta på :)

Puss hej alla!!


Vart fan e sommaren??
Jag vill ha sommar, NU!!!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-01-17 10:19:31

då kan vi ju gå på eayline nu och indoor walking när du ska börja träna :)

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-01-17 10:35:25

jaa, nu jävlar asså!! :P

Postat av: martina

Publicerad 2011-01-17 11:36:05

bra :) easyline är det bästa passet av alla för där är styrka och kondition mixat i ett :) halva passet styrka och halva kondis :) asbra ! då kör vi nästa vecka :D

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-01-17 12:21:51

okeej!!! de blir supeer bra det! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela