jeaanetteee

1 juli

Publicerad 2011-07-01 18:10:32 i Allmänt,

Så har jag blivit förkyld i gen tror jag..
Om de inte är allregin som spökar, vilket jag hoppas på!
Men med min vanliga tur ligger väl jag i 40 graders feber på pip!
NEJ! så kul ska vi inte ha!
Nu bestämmer jag..

Har annars inte gjort så mycket i dag.
Kollade på "the notebook", blev mycket kär! :)
Jag älskar kärleksfilmer, man får en sån härlig känsla i hela kroppen! :D
Sen hjälpte jag nicklas att packa lite.
Då hittade jag några gamla bilder.
typ från 04, 05 där någonstans!
Fan vad man har förändrats, herre min gud.

nepp, nu sk ajag fortsätta hjälpa nicklas att packa :)

Jag och Malin gick ur 9:an


Kryssning 2004 tror jag


9e, det e jag som tar emot betyget på bilden.
Hon som är helt vitklädd e Malin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela