jeaanetteee

24 juli

Publicerad 2011-07-24 11:28:15 i Allmänt,

Ja är fortfarande i chock över vad som hänt kära Norge!
Vad är det för en jävla idiot som spränger en hel byggnad och sedan
åker till en ö och skjuter ihjäl över 80 ungdomar?
I morse på nyheterna hörde jag att han sagt att han är stolt över sig själv?
att han lyckades!
Jag har fan inga ord!
Sätt in fanskapet på slutet psyk tills han dör!

Ha, och nu när jag fått ur mej detta så kan jag väl säga att
jag haft den mysigaste helgen på länge, trots att jag jobbade :P
I fredags när jag kom hem efter jobbet vid 9 så
var hela familjen samlad!
Jag, nicklas, mamma, bea, tommy och martina.
Barnen låg och sov.
Men vi satt där och drack cider och öl och spela kort!
Vissa blev lite påverkade än andra ;)

Jag däcka vid halv 12, sen upp och jobba på lördagsmorgonen.
Slutade vid 17, drog till martin och nicklas för middag med hela gänget igen.
Sen drog vi hem till oss för ännu en kväll med kortspel och alkohol!
Vad jag älskar min familj!
Det är så kul när vi alla är samlade! :D
Men nu har dom åkt hem igen :(

Och jag ska dra iväg och fortsätta min delade tur vid 14, sweet :)

Och bara för att säga nått så är det i dag 5 månader kvar till julafton ;)
Och jag har namnsdag i dag med, Christina! ^^,


Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-07-24 11:34:44

jag menar ju såklart martina och inte martin ;)

Postat av: martina

Publicerad 2011-07-24 14:09:52

alltså jag blev rätt så jävla upprörd när du beblandar mitt namn med ett gossebarns !! icke acceptabelt ! skärpning ! för övrigt hade jag också en kanonhelg :) ses imorrn när öret ska göras osäkert !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela