jeaanetteee

11 juni

Publicerad 2011-06-11 11:33:58 i Allmänt,

Nu är jag tillbaka folk!! :)
Veckan har varit helt skitrolig!! :D
För att inlägget inte ska bli allt för långt så sammanfattar jag det hela lite snabbt ;)

Veckan har bestått av:
Ett otroligt fint och vackert bröllop, men en sjuuuuukt rolig fest!!

Torekällberget med mamma, leah, adam, nicklas, martina, monica, isak och eva!
Skit roligt!
Leah fick en ny hobby, att "hoppa" ner i höt.

Äta lunch uppe hos mormor och morfar.
Träffa min gamla barndomsvän mikaela, tjöta med henne om allt mellan
himmel och jord i 1 och en halv timme.

Min fina kusin Elins student, fira henne!!
Och sen blev det en hel del stan, fast jag köpte inget!
Men mormor köpte en klänning åt mej :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela