jeaanetteee

14 juni

Publicerad 2011-06-14 12:01:03 i Allmänt,

Jag som hade bestämt mej för att det skulle bli en tidig kväll i går fick
planera om min kväll!
Nicklas skar sig på en tallrik igår kväll så blodet skvätte, jag har fan aldrig sett så mycket blod
pga att någon skärt sig.
Så han och mamma åkte in till akuten och jag stanna kvar hemma med hunden.
Det hela slutade i alla fall med att jag somnade i soffan och vaknade halv 2 när dom kom hem igen.
Så nu har nicklas värsta bandaget runt tummen och jag kallar han för tummelisa! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ta en sväng förbi Löt där jag ska lamna in min delegering till sjuksköterska.
Sen är allt klart inför min sommar!:)


Leah och Isak firar sveriges nationaldag på Torekällberget :)

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-06-14 12:13:18

moahhahahah tummelisa !

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-06-14 13:05:34

jag vet! sött!! jag fick hjälpa han att ta på jackan och knäppa den! känns som man e på jobbet igen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela