jeaanetteee

30 juni

Publicerad 2011-06-30 09:34:25 i Allmänt,

så var sista juni här då!
Fan va tiden går snabbt alltså!
Helt sjukt..

Förlåt mina kära läsare för att jag inte uppdaterade i går.
Men jag hade fullt upp hela dagen lång!
Först jobb 7-16.
Sen till nicklas och martinas lägenhet och hjälpa till lite där.
Och runt 8 så åkte jag med emma ner till karlskogafesten,
så va jag hemma runt 12 typ:)

Nu har jag precis stigit ur duschen.
Ska nog göra en god smoothie till frukost i dag! :D
Sen hämtar martina upp mej så fortsätter vi i lägenheten.
Sen blire jobb för moi på kvällskvisten igen.

Jag fick mycket kvällspass den här veckan, men jag klagar inte!
Kvällspassen på löt är så jävla härliga så :)

Nepp, mot smoothien! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela