jeaanetteee

Det drar ihop sig!

Publicerad 2011-06-01 21:46:39 i Allmänt,

Nu är det bara ett par dagar kvar tills min älskade syster ska gifta sig!
Jag kan inte förstå det!
Jag kommer säkert gråta som en liten bebis..
Vi åker i alla fall ner på fredag någon gång,
Så ska jag spendera kvällen med syrran, hon kommer säkert vara svin nervös!

Och på lördag kl 15.00 så smäller det!
Sen blir ju en feting fest på kvällen med hela våran släkt, hela Tommys släkt och alla deras
kompisar!
Hoppas det blir en de bästa dagarna i hela deras liv!!
Men det tvekar jag inte en sekund på att det blir!

Sen ska jag och mamma vara barnvakt så måndag spenderar vi i stockholm med
monica, mormor, morfar och kanske Isak med!
Och självklart Leah och Adam :)

Och på Torsdag så tar min kusin Elin Studenten, så då kommer jag bli grymt avundsjuk på henne!
Men de får hon ta ;)

sen åker vi hem på fredag!

Så, nu har jag redovisat hela min nästa vecka för er, för jag kommer nog antagligen inte
skriva nått här på hela veckan!
Men då får ni ju se alla fina bilder jag tagit under veckan! :)

Hoppas ni orkade läsa klart! ;)


Världens bästa syster! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela