jeaanetteee

22 mars

Publicerad 2011-03-22 11:19:56 i Allmänt,

God morgon, God middag, God kväll!

Jag har typ absolut inget att berätta, förutom att jag som vanligt har panik inför
möhippan och bröllopet då jag inte har införskaffat en klänning än!
Men jag har ju tid på mej!

Jag sitter just nu i mitt rum och undrar om det är varm eller kallt ute!
Det ser ut att vara både och nämligen!
Men det får jag snart veta då de blir pw med emma och hundarna, skönt!

Men först tvättstugan!


Martina och jag!
Vi styr upp en fest snart tycker jag!
För när vi 4 festar, då jävlar festar vi! ;)

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-03-22 13:01:50

martina! eftersom att du inte kommenterar så antar jag att du inte vill göra en nyår i repris?! hmm

Postat av: martina

Publicerad 2011-03-22 13:16:25

off course vill jag det ! har ju varit svinkul när bara vi fyrat partat,´kan vara skönt att man får lyssna på vilken musik man vill, äta när man vill osv osv utan att någon ändrar hela tiden :) och så kan man ha lampan tänd också om man vill då :) hahanejdå nu ska vi inte vara såna. hur som helst klart vi drar ihop en ferre snarast möjligt ! jag är på !

Postat av: emma

Publicerad 2011-03-22 17:25:20

Håller med dig martina! Då kan man göra allt man vill ;) höhö

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-22 18:47:44

jaa!!!! de låter görfint de!!! :) dås spikar vi en helg tycker jag!! :)

Postat av: martina

Publicerad 2011-03-22 19:25:58

jaa bara vi har nånstans att vara sp :p

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-03-22 23:41:32

ja precis! det är ju de som är det stora problemet jämt! :P men på nått sätt lyckas vi ju jämt lösa det! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela