jeaanetteee

Eric Saade

Publicerad 2011-03-13 10:47:36 i Allmänt,

Chock att det stog mellan eric och danny då!
Men båda låtarna var bra, så egentligen spelade det ingen roll vem av dom som gick vidare!
Men kul för Eric att det blev han, eftersom han kom 2:a förra året!
Nu ska vi bara se till att vi vinner hela jävla skiten också! :)

Själv så ville jag helst att Nicke Borg skulle ha gått vidare!
Men uppenbarligen så har inte alla lika bra musiksmak som jag! ;)

Lördagskvällen spenderade jag med Nicklas faktiskt!
Det händer inte speciellt ofta vill jag lova.
Men vi satt bara vi två och kolla på melodifestivalen, blev sura för att Borg inte gick vidare! :P

Sen gick jag och la mej vid 24, men kunde i somna förens halv 3.
Jobbigt!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-03-13 13:57:58

håller helt och hållet med min kära följeslagare. nicke borde ha vunnit hela skithelvetet. hans låt är ju såå underbart bra. kan tycka att saade bara är en liten pojkvasker som jag dock inte tror på ute i stora världen.

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-03-13 22:56:22

ord och inga visor! men saade är bra! dock inte lika bra som våran borg! :P

Postat av: martina

Publicerad 2011-03-14 11:22:52

tack för ditt varma stöd vid Gregers 85 årsdag.

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-03-14 12:04:53

varsegod! vafan gör du uppe nu? ska inte du sova?? och du seriöst! vi måste planera in gotland nu tycker ja!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela